fbpx

ING

De ‘on-top-of’ dienstverlening van ING

De ‘on-top-of’ dienstverlening van ING

De ‘on-top-of’ dienstverlening van ING

ING wilde een exclusieve dienstverlening voor en specifiek segment klanten. Daarom lanceerden zij Ki. We hebben samen met hen het complete platform ontwikkeld die het mogelijk maakt de members 24/7 te assisteren in alles wat zij nodig hebben.

De impact

Een van de services die ING aanbiedt is Private Banking. In aanvulling hierop wilden ze een belangrijk deel van hun klantengroep een ‘cadeautje’ geven als blijk van waardering. Een membersclub waar ze deel van uitmaken die hen zal voorzien van inspiratie, entertainment en een directe knop naar een personal assistent.

Wij hebben daarom samen met ING een personal assistent ontwikkeld die KI-members continu informeert over unieke kansen en mogelijkheden. Members kunnen de assistant altijd bereiken en kan alles voor ze regelen. Super handig! 

Naast de apps hebben we ook het content management en het services management systeem ontwikkeld, waarin interne ING medewerkers en externe dienstverleners de inhoud en services kunnen managen voor de klanten.

Hoogste level van veiligheid

Om aan interne ING systemen te koppelen is het hoogste level van security nodig. Hiervoor zijn strikte processen noodzakelijk en wordt er regelmatig getest op de veiligheid.  Daarnaast moest het ook veilig gebruikt kunnen worden door externe dienstverleners die hun services aanbieden op het platform.

80%+ van het segment maakt gebruik van Ki

Na lancering en verspreiding onder de doelgroep door de accountmanagers gebruikt nu meer dan 80% de Apps regelmatig. Inmiddels draait Ki nu een aantal jaren en wordt er volop doorontwikkeld om de service steeds te verbeteren.

Ook je idee vertalen naar een eerste digitale product

instagram_white
facebook_white
Linkedin_white
medium_white